Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
About
Sobre la Revista
Equipo Editorial
Review and Arbitration Process
Open Access Policies
Digital Preservation Policies
Ethics Code
Plagiarism Detection
Submissions
Declaración de Privacidad
Financing Sources
Contact
Indexers
Statistics
Buscar
Inicio
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 17 (2016): Revista Diá-logos No. 17, enero - junio 2016
Vol. 10 No. 17 (2016): Revista Diá-logos No. 17, enero - junio 2016
ISSN:
1996-1642
e-ISSN:
2958-9754
Published:
2023-03-29
Editorial
Presentación
Presentación
Nelson Rubén Martínez Reyes
03-04
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Articles
El problema de la educación superior
The problem of Higher Education
Luis Armando González
05-09
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Escuela y violencia: estudio de caso del Instituto Nacional de Santa Lucía
School and violence: the case study of Instituto Nacional de Santa Lucía
Roberto Alexander Damas Solórzano
11-25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Transgredir las fronteras disciplinares: la transciplinariedad
Transgressing the disciplinary boundaries: transdisciplinarity
Karla Celina Rivera Hernández
27-34
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Competencias docentes de los profesores en formación según opinión de los docentes formadores
Teaching competencies in pre-service teachers according to their trainers’ opinion
José Amílcar Osorio Romero, Lucía Herrera Torres, Oswaldo Lorenzo Quiles
35-51
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Moodle como herramienta de evaluación: la experiencia del Bachillerato de Informática Empresarial en la UCR sede de Occidente
Moodle as an assessment tool: the experience of the Bachelor of Business Computing career at the western campus of Universidad de Costa Rica
Sindy Porras Santamaría
53-60
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Evaluación continua y cooperativa: el caso del Bachillerato en Informática Empresarial, un primer acercamiento
Continuous and cooperative assessment: the case of the Bachelor of Business Computing career, a first approach
Denis González Herrera
61-71
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Indexada en:
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Most read in last month
Las diferencias individuales y el aprendizaje
108
Desafíos Éticos y Académicos en un Mundo Impulsado por la IA
74
Educación Remedial para Niñas, Niños y Adolescentes en Centroamérica en Contexto Pospandemia
70
Uso del Análisis de Género para Detectar Textos Académicos Generados por IA
69
La Deserción Escolar: un Fenómeno Multifactorial en Debate
52
Rejection rate
Período:
january-july
Vol. 17 Núm. 30 (2025)
Total submissions:
12
Total rejected:
8
Total accepted:
4
Rejection rate:
66.67%
66.67%
PlumX