Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
About
Sobre la Revista
Equipo Editorial
Review and Arbitration Process
Open Access Policies
Digital Preservation Policies
Ethics Code
Plagiarism Detection
Submissions
Declaración de Privacidad
Financing Sources
Contact
Indexers
Statistics
Buscar
Inicio
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 31 (2025): Revista Diá-logos No. 31, julio-diciembre 2025
Vol. 17 No. 31 (2025): Revista Diá-logos No. 31, julio-diciembre 2025
ISSN:
1996-1642
e-ISSN:
2958-9754
Published:
2025-12-01
Full Issue
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Editorial
Teacher Management in Digital Scenarios
Eduardo Menjívar Valencia
05-09
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Articles
Strategies to Improve the Acquisition of Logical Thinking in Students with ASD and ADHD
Celia Gallardo Herrerías
11-23
PDF
HTML
EPUB
Certificado (Español (España))
Misinformation in AI: The Hidden Risk of the Lack of Culture of Use in Large Language Models Among University Students
Gibran Aguilar Rangel
25-35
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Evaluation of Teaching Eco-citizenship in Public Elementary and Secondary Education Centers in San Salvador
Rolando Ernesto Herrera Sánchez
37-55
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Normative Review of the Basic Academic Nucleus Figure in the Postgraduate Program in Mexican Autonomous Universities
Rosana Ruíz Sánchez, María Esther Avelar Álvarez, María del Consuelo Delgado González
57-70
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Indexada en:
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Most read in last month
Desafíos Éticos y Académicos en un Mundo Impulsado por la IA
87
La Deserción Escolar: un Fenómeno Multifactorial en Debate
79
Diseño y validación de instrumentos de medición
68
La escuela neoliberal
67
Las diferencias individuales y el aprendizaje
60
Rejection rate
Período:
july-december
Vol. 17 Núm. 31 (2025)
Total submissions:
12
Total rejected:
8
Total accepted:
4
Rejection rate:
66.67%
66.67%
PlumX