Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
About
Sobre la Revista
Equipo Editorial
Review and Arbitration Process
Open Access Policies
Digital Preservation Policies
Ethics Code
Plagiarism Detection
Submissions
Declaración de Privacidad
Financing Sources
Contact
Indexers
Statistics
Buscar
Inicio
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 30 (2025): Revista Diá-logos No. 30, enero-junio 2025
Vol. 16 No. 30 (2025): Revista Diá-logos No. 30, enero-junio 2025
ISSN:
1996-1642
e-ISSN:
2958-9754
Published:
2025-06-02
Full Issue
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Editorial
Ethical and Academic Challenges in an AI-Driven World
Eduardo Menjívar Valencia
05-10
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Articles
Educational Horizons in the Posdigital Society: between Freedom and Inclusion
Eduardo García Blazquez, Elena Martinez Piedra, José Javier Hueso Romero
11-25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Student Dropout: a Multifactorial Phenomenon Under Debate
Español, Jenny Ayala Sánchez
27-50
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Remedial Education for Children and Adolescents in Central America in a Postpandemic Context
Fabiola Rubio Hernández, Andrea Palacios, Mario Chávez
51-62
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
RAICES – Opportunities for Integral Learning and Collaborative Counselling as Response to Teachers’ Needs in Challenging Times
Christine Schmalenbach, Harold Alejandro Monterrosa Hernández, Ana Regina Cabrera Larín
63-79
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Indexada en:
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Most read in last month
Uso del Análisis de Género para Detectar Textos Académicos Generados por IA
65
Las diferencias individuales y el aprendizaje
54
Diseño y validación de instrumentos de medición
48
La Deserción Escolar: un Fenómeno Multifactorial en Debate
38
Horizontes Educativos en la Sociedad Posdigital: entre la Libertad y la Inclusión
35
Rejection rate
Período:
january-july
Vol. 17 Núm. 30 (2025)
Total submissions:
12
Total rejected:
8
Total accepted:
4
Rejection rate:
66.67%
66.67%
PlumX