Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
About
Sobre la Revista
Equipo Editorial
Review and Arbitration Process
Open Access Policies
Digital Preservation Policies
Ethics Code
Plagiarism Detection
Submissions
Declaración de Privacidad
Financing Sources
Contact
Indexers
Statistics
Buscar
Inicio
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 27 (2023): Revista Diá-logos No. 27, julio-diciembre 2023
Vol. 15 No. 27 (2023): Revista Diá-logos No. 27, julio-diciembre 2023
ISSN:
1996-1642
e-ISSN:
2958-9754
Published:
2023-11-29
Full Issue
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Editorial
Study Modalities at UDB
Eduardo Menjívar Valencia
5-9
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Articles
Contributions of Critical Pedagogy and Development Learning for a Conceptualization of Postgraduate Curriculum
Hugo Ernesto Figueroa Morán
11-25
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Quality of Teaching-Tearning in Manabí Higher Basic Education Post-COVID-19: Needs, Strategy and Results
Flor Isdalba Guerra Castro, Dayami Álvarez Ayala, Pablo Javier Méndez Sumba, Mayra Rosalba Parrales Morán, Armando Rigoberto Calva Aguirre
27-40
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
The Experience of Professors who Research at Universidad Don Bosco from El Salvador
Lorena Pérez-Penup, Mónica Salmerón Reyes, Irvin Romero Villalobos
41-59
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Methodological Practices to Teach English in Public Schools in the Central Region of El Salvador
Manuel Laureano Alvarenga, Willian Ayala Zepeda
61-73
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Certificado (Español (España))
Indexada en:
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Most read in last month
Las diferencias individuales y el aprendizaje
108
Desafíos Éticos y Académicos en un Mundo Impulsado por la IA
74
Educación Remedial para Niñas, Niños y Adolescentes en Centroamérica en Contexto Pospandemia
70
Uso del Análisis de Género para Detectar Textos Académicos Generados por IA
69
La Deserción Escolar: un Fenómeno Multifactorial en Debate
52
Rejection rate
Período:
january-july
Vol. 17 Núm. 30 (2025)
Total submissions:
12
Total rejected:
8
Total accepted:
4
Rejection rate:
66.67%
66.67%
PlumX