Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
About
Sobre la Revista
Equipo Editorial
Review and Arbitration Process
Open Access Policies
Digital Preservation Policies
Ethics Code
Plagiarism Detection
Submissions
Declaración de Privacidad
Financing Sources
Contact
Indexers
Statistics
Buscar
Inicio
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 26 (2023): Revista Diá-logos No. 26, enero-junio 2023
Vol. 15 No. 26 (2023): Revista Diá-logos No. 26, enero-junio 2023
ISSN:
1996-1642
e-ISSN:
2958-9754
Published:
2023-06-28
Editorial
Editorial How to confront global trends in Higher Education?
Eduardo Menjívar Valencia
5-8
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Articles
STEM Skills Development: How Do Girls Learn on YouTube?
Janett Juvera Ávalos, Ileana Cruz Sánchez, Claudia Cintya Peña Estrada
9-26
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Pedagogical leadership of the educational process at the Azuero Comprehensive Bilingual Training Center in Panama during the COVID-19 pandemic
Rafael Viale-Salazar, Rafael Arnoldo Jurado López, Dora Rosaura Batista Peralta, Carlos Alberto Asprilla Bousiquot, Carlos Manuel Gómez-Rudy
27-38
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Preparation of early childhood teachers to confront climate change
María Josefa González Calderón
39-48
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Ambivalences in the education of migrants in middle schools of the Autonomous City of Buenos Aires
Mariana Alejandra González
49-61
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Indexada en:
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Most read in last month
Las diferencias individuales y el aprendizaje
108
Desafíos Éticos y Académicos en un Mundo Impulsado por la IA
74
Educación Remedial para Niñas, Niños y Adolescentes en Centroamérica en Contexto Pospandemia
70
Uso del Análisis de Género para Detectar Textos Académicos Generados por IA
69
La Deserción Escolar: un Fenómeno Multifactorial en Debate
52
Rejection rate
Período:
january-july
Vol. 17 Núm. 30 (2025)
Total submissions:
12
Total rejected:
8
Total accepted:
4
Rejection rate:
66.67%
66.67%
PlumX