Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Current
Archives
About
Sobre la Revista
Equipo Editorial
Review and Arbitration Process
Open Access Policies
Digital Preservation Policies
Ethics Code
Plagiarism Detection
Submissions
Declaración de Privacidad
Financing Sources
Contact
Indexers
Statistics
Buscar
Inicio
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 2 (2008): Revista Diá-logos No. 2, marzo 2008
Vol. 2 No. 2 (2008): Revista Diá-logos No. 2, marzo 2008
ISSN:
1996-1642
e-ISSN:
2958-9754
Published:
2023-04-10
Editorial
The context in which we educate
Nelson Rubén Martínez Reyes
03-05
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Articles
Impact of teaching practice on the teacher's student in English
Nelson Rubén Martínez Reyes
06-23
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Social dimension of the human being: making others present
Rubén Fúnez
24-33
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Vocational training in Central America. Challenges for the pedagogical training of instructors.
José Mario Méndez Méndez, Mónica Lazo, Tito Crespín
34-47
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
A model of linguistic revitalization: the case of Nahuat or Pipil of El Salvador
Jorge E. Lemus
48-61
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Latin America Tuning Project. Reflections and perspectives of Higher Education in Latin America.
Final Report 2004-2007, University Deusto-University of Groningen, Bilbao, 2007, 427 pages
Humberto Flores
68-70
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
EPUB (Español (España))
Indexada en:
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Keywords
Most read in last month
Uso del Análisis de Género para Detectar Textos Académicos Generados por IA
78
Las diferencias individuales y el aprendizaje
74
Adolescencia: mitos, realidades y resiliencia
46
Diseño y validación de instrumentos de medición
38
Prácticas Metodológicas para la Enseñanza del Idioma Inglés en Escuelas Públicas en la Zona Paracentral de El Salvador
34
Rejection rate
Período:
july-december
Vol. 16 Núm. 29 (2024)
Total submissions:
10
Total rejected:
6
Total accepted:
4
Rejection rate:
60.00%
60.00%
PlumX